Słupca, dnia 30.07.2015 r.
POWIAT SŁUPECKI
ul. Poznańska 20
62-400 Słupca
.........................................
(Pieczęć Zamawiającego)
Nr post.: OR.272.3.2015
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
nr OR.272.3.2015 na: „Prace związane z wymianą okien sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Słupcy"
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 93 ust.3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 101. 226,67 zł brutto (słownie: sto jeden tysięcy dwieście dwadzieścia sześć złotych 67/100).
W postępowaniu złożono 2 oferty o następujących cenach:
- oferta nr 1 - 109.347,47 zł
- oferta nr 2 - 224.355,85 zł
Oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zamierza w najbliższym czasie powtórzyć procedurę przetargową.
Z poważaniem
STAROSTA
/-/ Mariusz Roga