Słupca, dn. 21.06.2018 r.
POWIAT SŁUPECKI
UL. POZNAŃSKA 20
62-400 SŁUPCA
.......................................................
(Pieczęć Zamawiającego)
Oznaczenie sprawy: OR.272.3.2018
INFORMACJE
Z SESJI OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr OR.272.3.2018 na: "Roboty budowlane dotyczące przebudowy ulicy Sikorskiego w Słupcy"
W dniu 20.06.2018 roku o godz. 10:30 w sali nr 25 Starostwa Powiatowego w Słupcy miało miejsce publiczne otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr OR.272.3.2018 na:
"Roboty budowlane dotyczące przebudowy ulicy Sikorskiego w Słupcy"
Do dnia 20.06.2018 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert podano, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi 3 071 293,00 zł (brutto) - słownie: trzy miliony siedemdziesiąt jeden tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt trzy złote zero groszy.
Podczas otwarcia ofert kolejno podane było:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka Akcyjna
ul. Toruńska 200
60-600 Koło
Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie oraz w zakresie objętym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia: za kwotę 3 150 584,66 zł netto, plus podatek VAT w wysokości 23% tzn. 724 634,47 zł, razem brutto 3 875 219,13 zł słownie: trzy miliony osiemset siedemdziesiąt pięć tysięcy dwieście dziewiętnaście złotych 13/100 zł brutto.
Udziela 72 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna) /minimum 60 m-cy/.
Okres gwarancji: na okres trwania rękojmi.
Ponadto, Zamawiający informuje, iż Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne zaakceptował postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ OR.272.3.2018, w których to termin wykonania zamówienia i warunki płatności przedstawiają się następująco:
Termin wykonania zamówienia:
1) Wykonanie robót (zgłoszenie gotowości do odbioru): nie później niż do 31 października 2018 r.
2) Odbiór, inwentaryzacja, rozliczenie robót: w terminie 28 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru, jednakże nie później niż do 15 listopada 2018 r.
Warunki płatności:
1) zestawienie należności dla wszystkich Podwykonawców wraz z kopiami wystawionych przez nich faktur;
2) dowodów zapłaty zobowiązań wobec Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców wynikających z faktur podwykonawców; dowodem zapłaty jest kopia wykonanego polecenia przelewu.
3) oświadczenia Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców, złożone nie wcześniej niż w dniu wystawienia faktury przez Wykonawcę, że Wykonawca nie zalega z żadnymi zobowiązaniami w stosunku do Podwykonawców, lub dalszych Podwykonawców wynikającymi z umowy podwykonawstwa
STAROSTA
/-/ Mariusz Roga
UWAGA: Wykonawca składa dokument tj. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy).
Informacje z sesji otwarcia ofert w formie pdf dostępne są w tym miejscu.